background

Donnerstag, 4. April 2013

Engel und eine Zerreissprobe

I have made this little painting just for fun (like all my other art too, hehe) and it flows so well right out of my brushes



 "Du bist mein Engel"


I like the dark blue so much beneath the white hair, maybe I love contrats a lot recently







here I have work with lots of layers and texture and I am sure I will do it again







und hier das 3. Chakra 
für Chakrart



Manipura

I have found out that there are not many items, which are yellow actually in my house...
(I have to change this ;)




Auf einer festen Pappe mit viel Textur entstand dieses kleine Haus

on a this cardboard and much texture this little house emerge


es ist gemacht für Art Journal Journey
und das Thema des Monats


The landscape within me


"mein kleines Heim"


and because it is Monday again
here some orange goodness
for Mandarin Orange Monday



und zu guter Letzt
einen kurzen Blick auf meine Staffelei

and last but not least
a sneak peak at my easel




eine wunderschöne Woche Euch allen ♥♥♥

wish you all a wonderful week



Kommentare:

mystele hat gesagt…

i am loving what i'm seeing! wow!!! when you have some time, check your facebook messages for one from me. can't wait to hear from you!

Karin hat gesagt…

Wow i don't know which one i love most, they are all looking fabulous!

craftattack hat gesagt…

Wow, tolle Arbeit von Dir! Viel Glück mir der EBAY Auktion! LG, Valerie

froebelsternchen Susi hat gesagt…

Na Du bist ja in einem Flow! Das ist wunderbar alles.. der Engel, das Chakra(WOW-WOW-etra WOW) die himmlische Zereissprobbe( bin hin und weg) das geniale Haus und den Einblick auf Dein nächstes Werk..

ALLESSAMT versüßt mir heute den kalten, schneeigen Freitag Conny!

lieben Dank für´s
Mitmachen
bei
ART-JOURNAL-JOURNEY

sei mir lieb gegrüßt!

Susi

sheila 77 hat gesagt…

So much beautiful artwork! I very much like your house and garden, I wish I had made it, it is just perfect with the colours and the composition.

Maelchen hat gesagt…

Ach, da finde ich Dich wieder, liebe Conny... Mit wunderbaren, ausdrucksstarken Arbeiten. Du hast wirklich Deine ganz eigene Handschrift! Sehr, sehr schön!
Liebe Grüße
Manu

denthe hat gesagt…

Wonderful work, all of it! But my most favorite is the second one. Love those circles!

Janet Ghio hat gesagt…

Beautiful color on the Buddist painting and I love the first girl and the canvas of the houses!

bohemiannie! art hat gesagt…

They're all so very wonderful and full of light and life. My favorite is the house. That sun is way cool.

Paper rainbow hat gesagt…

Can't choose which I like best they are all so beautiful!!

Linda hat gesagt…

all such beautiful works of art-incredible textures and layers!

Debbie hat gesagt…

Your work is so beautiful! I love the little house piece. Such great textures and colors.

Anne Manda hat gesagt…

These are all so rich in feeling, spirit, color and beauty! Love the angel and the chakra painting most, but really - they are all wonderful! <3

Faye hat gesagt…

A wonderful variety of art thhis week! Your pages for Landscape within Me are so beautiful. I love the flowers and the roof that match. And the fabulous woman with white hair. Great contrast of colors.

~*~Patty S hat gesagt…

What an absolute delight it is to come by for a visit and see your creativity flowing off your brushes...connected surely to your heART

Happy spring weekend to you dear one
oxo

Willy hat gesagt…

Ohhh...I love all these projects, they are so beautiful!!

Kim hat gesagt…

Oh so many pretty pieces this week, your first is my fav, love her! HPPF!

sharon hat gesagt…

There is a lot of wowness here, awesome work!

Victoria hat gesagt…

Wow Conny..Super beautiful...these are all such marvelous works..so very breathtaking and gorgeous..inspirational..thanks for taking me on such a dream journey!!
Victoria

Cat Beringer hat gesagt…

I love that happy house with the pink roof. And the contrast of the blue background and white hair. Really great!!

Magic Love Crow hat gesagt…

Your sneak peak looks great! I love all the images you painted and I love the colors! So happy and loving!

Giggles hat gesagt…

Awesome work all of it...love the little house great colors and texture!!

Well done...

I don't have much yellow around either.... however I do like it!!

Hugs Giggles

Jeannette hat gesagt…

WOW WOW WOW Conny,deine arbeiten sind alle wieder grandios schöööön,und ich könnte nicht sagen welches mir besser gefällt,du bist ja richtig in einem flow,da schaffe ich gerade mal ein bild *LOL*
bin ganz beindruckt,auch von der chakra page,die ist umwerfend schööön.

GLG Jeannette

La Abela hat gesagt…

Your so thoughtful works are great, I especially like the girl with the white hair. Saludos

Netty hat gesagt…

wow am so loving all your beautiful artwork, you have been so busy.
Happy PPF, Annette x

http://nettysartadventures.blogspot.co.uk/

missy k hat gesagt…

Beautiful work! I loved all the colours and textures and especially the sneaky peak at your easel!

Happy PPF!

Karen x

Jackie hat gesagt…

A feast for the eyes, Conny! I love the face of your angel and the texture you have created in your other pieces. The lower one is my favourite, though.

Erika hat gesagt…

Liebe Conny,
Deine Blau-Töne sind sehr ausdrucksstark und sprechen mich total an. Ob es das dritte Chakra ist, Deine Häuser oder Deine Portraits, ich finde die Farbkompositionen wunderschön! Zur Zeit suche ich ein schönes Türkis in mir, bei Dir habe ich es gefunden :)
Liebe Grüße zu Dir und noch ein kreatives Wochenende!
Erika

Lisa Graham hat gesagt…

Wow Conny, look at you go...these are all so fabulous. So many layers and textures in these. I love that sweet little house! I wish I could live in it!!! xo

Christine hat gesagt…

lovely paintings today, it shows that you had fun with them!

Alicia C hat gesagt…

I love these! They have great texture and matte quality - I am charmed by the lady with the white hair. Awesome!

clare hat gesagt…

they are all just fab! x

Lorraine hat gesagt…

hello its nice to see a photo of you in the blog header. I like all the textures you use and colours..happy ppf

Claudia Sp. hat gesagt…

Es ist wirklich die pure Freude deine Bilder zu betrachten! Sie zaubern ein Lächeln auf die Lippen und machen einfach gute Laune! Ich lieb diese Farbenfreude, diese Lebendigkeit! Eine schöne Woche wünsche ich dir.
Liebe Grüße
Claudia

Dagmar hat gesagt…

Du machst wunderschöne Sachen und ich werde jetzt erst mal ganz ausgiebig auf deinen Seiten stöbern und alles bewundern - einfach nur schön!!! LG Dagmar

Martina Gisabella hat gesagt…

Liebe Conny,

mich hat es auf Deine Seite verschlagen und ich bin begeistert, wunderschöne Bilder.
...unter anderem, auch ein Engelfan, wie ich sehe. :-)

Freue mich mehr von Dir zu sehen...

Liebe Grüße
Martina


Ritu Dua hat gesagt…

Absolutely fabulous ! the pictures with those creamy textures and swirls and bubbles and rich colors are extremely beautiful :)

bellefrogworks hat gesagt…

Absolutely fabulous work - love that house and landscape with all the texture - but actually love them all! HPPF

Birgit hat gesagt…

Es macht so viel Freude bei dir vorbei zu schauen. Das sind wieder ganz fantastische Werke...ALLE

Leovi hat gesagt…

Sehr gut. Ich mag diese kostbare Engel, wunderschönen Blick ... Ich liebe diese schöne abstrakte mit Glasperlen, delicateness das Haus mit Blumen. Greetings.

Teddi hat gesagt…

conny, i hope you have an excellent week too! i do like the white angel hair with the blue wall too. it's nice to see close ups and the texture in your paintings. i can see the break in the one piece too. the chakra has such depth as well. :)

sara caelen hat gesagt…

Wow, Beautiful work, I love all of them, but the one with the houses and flowers is my favorite.xxxSara

Dawn hat gesagt…

Wow so much to absorb
here in this one post! new art of yours is always a pleasure to peruse over. good luck on etsy HPPF Dxx

Silvia(Barnie) hat gesagt…

Fantastisch was du alles gemalt hast, ich bin hin und weg. Die Farben des Engelwerkes sind total schön, die "Murmeln" erinnern mich an meine Kindheit und deine Landschaftsseiten sind megagenial. Da fällt mir ein, dass die auch noch auf meiner To-Do-Liste steht....

Arnoldo L. Romero, MLA hat gesagt…

You've been busy! I like them all, but my favorite is your angel with her celestial coloring. Blessings!

lorik hat gesagt…

A great series, but my favourite really is the MoM pic! Great abstract/landscape (fantasy?)
thank you for sharing it on Mandarin Orange Monday:)

Claudia hat gesagt…

Wow, was für Fantastische Seiten, ich bin total begeister, diese Farben, klasse.