background

Freitag, 28. Juni 2013

Höre auf Deine Träume - Fernweh - Postale

Here I did a little painting
a bit inspired by the wonderful Summer of Color
and their color-combination  
"Lime Green and Purple"


I know the lime green turns out to be a seagreen, but anyways that was  fun


because it feels so cosy I wanna share to wonderful
and the theme "HOME"


look at those eyeshadows


and her cute wisperer






"Listen To Your Dreams"






Dieses Gemälde ist von der Farbkombination
von Summer of Color inspiriert - Lime Green und Purple -
am Ende war das Lime Grün doch ein Meeresgrün, doch Spass hat es allemal gemacht
Weil es sich so gemütlich anlässt, widme ich es auch wieder Art Jounal Journey und ihrem Thema "Zuhause"
Schaut Euch diesen Lidschatten an und Ihren kleinen Zuflüsterer...."Höre auf Deine Träume"



This one is painted for


my sweet sister, who loves beeing on the North Sea


looking  the ships floating by

and watch the old sailors sittin around, can´t wait to go on board again



"Wanderlust"


Dieses habe ich für meine liebe Schwester gemalt,
die es so sehr liebt, an der Nordsee zu sein,
und dort die Schiffe zu beobachten, wie sie vorbeiziehen...
und die alten Seemänner, wie sie herumsitzen und am liebsten sofort wieder an Bord zu gehen.




happy Friday to you
and a wonderful week
♥♥♥

Please feel free to visit the blogs I share my paintings this week


Art Journal Journey
Paint Party Friday
Summer of Color
and
Mandarin Orange Monday




Kommentare:

Valerie-Jael hat gesagt…

Fantastische Werke wieder. Ich liebe der Ostfriese mit blauen Augen! LG, Valerie

artwolf2009 hat gesagt…

ich bin selber momentan auf dem "Häusertrip" und das Teil ist einfach super genial

Paper rainbow hat gesagt…

Fantastic work Conny!I love your little long legged dream whisperer! And my goodness what fantastic eyeshadow :)

Gina hat gesagt…

What a fabulous collection of artwork!!! So bold and strong, yet also gentle and caring :D XXX

sheila 77 hat gesagt…

There is so much goodness here. I really, really love your "Home" painting - your so-cosy houses with the net curtains at the windows, the little bird with long legs (what wisdom is he speaking?), the many patterns, the lady in the blue dress whose eyelids have flowery shadows. And the sailor with the music of the seas and your art journal page with the amazing complex background - it's all happy and colour-satisfying art.

Willy hat gesagt…

Ohhh...these are beautiful, your a real artist, love your work!!

Tammie Lee hat gesagt…

the top one overflows with at wonderful feeling for me, i loved seeing all the details.

the second is gorgeous too.

i always enjoy seeing your arts.

Blaubaer hat gesagt…

Der "Seemann" ist ein großes Wunder -
ich liebe es und ich bin begeistert -einfach unglaublich!!
Die Nordsee spricht aus jedem Pixel des Bildes -
niemand außer mir kann das besser beurteilen!
ICH LIEBE ES !!!!!

Monique hat gesagt…

All three pieces are beautiful. I love your style of painting. I must confess, I love the little birdy with the loooong legs most. He's so cute, this little wisperer.
xx

Christine hat gesagt…

lovely work!

geistige_Schritte hat gesagt…

wundervoll deine Bilder und gerade der Seemann ist herrlich an zusehen *zwinker* ich bin im Norden und schaue die Schiffe und die Nordsee an!

Lieben Gruss Elke

Miss Marple hat gesagt…

Ganz, ganz tolle Werke. Ich bin ganz verzaubert!!!
Ein wundertolles und kreatives Wochenende - Irma

Corrine at sparkledaysstudio.com hat gesagt…

Love listen to your dreams and the mister and his pipe. Salty dog....xox

missy k hat gesagt…

Such beautiful work.... I think the sailor is my favourite piece of yours ... ever!

Karen x

Janet Ghio hat gesagt…

I always love to see your paintings! Especially the first one!!

Netty hat gesagt…

They are all gorgeous paintings, so loving them. Happy PPF and SOC, Annette x

http://nettysartadventures.blogspot.co.uk/

Claudia Sp. hat gesagt…

Wieder ganz wunderbare Bilder! Wie der Vogel ins Ohr flüstert, herrlich! Dazu die Häuser, ein Traumbild!
Ein schönes Wochenende wünsche ich dir.
Liebe Grüße
Claudia

Karin hat gesagt…

Wow gorgeous work! Love the colors!
Have a great weekend!
Groetjes karin

froebelsternchen Susi hat gesagt…

der Seemann hat so ein wundervolles Gesicht und Deine "Über den Häusern - Frau mit Vogel am Ohr"ist superb... oh ja! Und auch die "ältere" Seite ist ne Wucht in Tüten!

Oh Conny.. Du bist ein Quell für mich.. hier kann ich mich immer "glücklich" schauen!

Hab ein schönes Wochenende..ich bin schon ganz nervös..und freu mich schon auf die nächste Mix it Monthly Runde.. was wird da wohl kommen????

(Bei AJJ - gibt es Architektur...
aber psssst!)

knuddel

Susi

Caro´s kreative Welt hat gesagt…

WOW WOW WOWWWWWWW, das sind wieder große Kunstwerke. Bin mal wieder restlos begeistert. Einfach klasse!!!

LG Carola

Magic Love Crow hat gesagt…

Listen To Your Dreams, what is it painted on? It's stunning!! Love the painting for your sister! A lot of fun! Your yellow dress girl is very cute! Big Hugs Conny ;o)

denthe hat gesagt…

Wonderful work this week! That SOC-painting is so beautiful. Love it ♥

Sarah hat gesagt…

Beautiful work, as always!! I especially love the first painting and those gorgeous colors! :)

sharon hat gesagt…

Awesome work. Love the first one so much. you are so talented.

Bev hat gesagt…

i still follow u on Bloglovin so i dont miss a thing love your work Conny
hugz bev

maria hat gesagt…

Beautiful work. Hope you could also share this on OYGIF.

Sophie A. hat gesagt…

You have talents with colors.

Giggles hat gesagt…

Just stunning I love them all but especially the listen to your dreams..anything with a house in it captures my heart!! Amazing color and the one for your sister is so precious!!

Hugs Giggles

Anjas-Artefaktotum hat gesagt…

Das sind ja wieder traumhaft schöne Creationen. der Seebär hats mir besonders angetan.Alle Urlaube meiner Kindheit haben wir an der Nordsee verbracht und daher stammen verwandschaftlich auch meine Wurzeln.
Schönes We und lG Anja

Electra hat gesagt…

Wow, beautiful work!

johanna hat gesagt…

oh, ich könnt mich jetzt gar nicht entscheiden, welches mir am besten gefällt! der lidschatten ist genial! den seemann finde ich auch klasse und die postalische frau hat ein tolles gesicht und kopfhaltung!

lorik hat gesagt…

I love that man with the pipe;) He looks so sad and i want to comfort him:)) Truly beautiful, expressive work Thank you Conny for being part of Mandarin Orange Monday:)

soulbrush hat gesagt…

Love love it all and thanks for being my fb friend too. Happy PPF.

friemelchen hat gesagt…

Unglaublich schön Conny ...BRAVO!!! Die Frau über den Häusern einfach faszinierend und der Seemann ebenso, ich kann nur staunen über so viel Kreativität und Können!

lg Uli

Teddi hat gesagt…

your "listen to your dreams" painting is spectacular! the painting for your sister reminds me of the artist van gogh. it's fun to look at art we've done in the past and compare it to how we create now. :)