background

Freitag, 26. Juli 2013

Bird Painting the next step and some Sketches


 I wanna show you the next step of my Chagallbird-Painting,
in WIP
but wasn´t quite happy with the result


 maybe I will do some more things on it in the future 


it  is painted for 
my challege 




and because this week there were no time to paint 
I only have this lil quick sketches to share

painted for

 in mind

and  the quote
"The sun is shining...That is the Magic. The flowers are growing--the roots are stirring. That is the Magic. Being alive is the Magic--being strong is the Magic. The Magic is in me--the Magic is in me. ...It's in every one of us." The Secret Garden by Frances Hodgeson Burnett on




link it to "hats" on 


a digital one for "architecture"on


all wonderful challenges, which I recommend to participate...such fun!!!




and look at this wonderful view


 out of my window in our mobiles home this morning :D

Diesmal möchte ich mein Chagall inspiriertes Gemälde zeigen, welches gefühlt immer noch nicht fertig ist...
vielleicht arbeite ich später nochmal weiter daran
ich habe es für meine Challenge auf Mix It Monthly gemalt.
Weil ich diese Woche wenig Zeit zum Malen hatte, habe ich nur ein paar Sketche zu zeigen
für Community Thrive, für Journal Journeys und Art Journal Journey
wunderbere Challenges, die anstecken, einfach mitzumachen :)

Ein Blick aus dem Fenster unseres Wohnmobiles diesen Morgen :)



Please feel free to visit the blogs I also share my paintings this week








Kommentare:

Karla B aka Lady Skyclad hat gesagt…

This is fabulous!Happy PPF!

Valerie-Jael hat gesagt…

Fabelhaft! LG, Valerie

Gina hat gesagt…

Gosh you have been busy!Your art is always fun to see, but the view from your house is just lovely :D XXX

Corrine at sparkledaysstudio.com hat gesagt…

Oh I love the texture on your bird, like thick fluffy feathers. Pretty views out that window. xox

missy k hat gesagt…

Beautiful work Connie.... I especially love 'Thrive' and your beautiful view.

Karen x

Olivier Violin hat gesagt…

J'adore l'oiseau!
Vos peintures sont toujours pleines d'imagination et de poésie...
Je vous souhaite un excellent week-end, Conny.
Bisous :)

Uuna hat gesagt…

I am very happy to see Your painting about Chagallbird. It is so light, beautiful and flying. The bird has sweet eye, it is very shy bird but very kind and nice.
I like very much Your architecture painting, too.

Arnoldo L. Romero, MLA hat gesagt…

I like your new Chagall bird painting, but your hat art journal page portrait of the man really spoke to me. I love the way the yellow bird is looking up at the hat, and the man's side smirk. Blessings!

Janet Ghio hat gesagt…

I really like your bird--I have to go see what the mix it up challenge is this time

Netty hat gesagt…

Love your WIP and all your sketchings, beautiful work as always, Happy PPF, hugs Annette x

Kim hat gesagt…

I love your bird just as it is, the colors, the texture, so beautiful! HPPF!

sheila 77 hat gesagt…

I'm perfectly happy with your Chagall bird, the background painting is superb and it is a sweet innocent bird. I very much like your lady with the purple flower in a very small pot and your man in the hat looks thoughtful and kind. Hope you are having a great trip and a lovely rest.

Pedro Luis López Pérez (PL.LP) hat gesagt…

Wonderful view.
Beautiful Paintings.
Magic is Life.
Thanks for being there always!
Hugs and kisses.

Linda hat gesagt…

Oh Conny I am very happy with your Chagall Bird-really fantastic with lovely details!!

sharon hat gesagt…

I think your Chagall bird painting is awesome! Love the sketchestoo!

Bev hat gesagt…

Delightful post love your bird its so Chagall indeed enjoy your weekend
hugz bev

Sichtwiese hat gesagt…

Liebe Conny,
so wundervoll dieses Chagall Bild, das du gemacht hast, auch der geniale Seemann hat seinen ganz besonderen Charme.-.. bin von allen Bildern begeistert und wünsche dir weiterhin traumschöne Ausgucke am Morgen aus dem Wohnmobil, weiterhin schöne Ferien...
Herzliche Grüsse, Sichtwiese

Faye hat gesagt…

Conny, the colors in your art piece are so gorgeous. And what a wonderful bird!

Giggles hat gesagt…

I just adore your style so much Conny! It's always a joy to visit and see your amazing characters in all their glory...love the expression on the last dude!!

Hugs Giggles

lorik hat gesagt…

I also love your style -whimsica ? - beautiful art.

maria hat gesagt…

The bird painting is beautiful. Thanks for sharing your beautiful work on oygif.

have a great weekend.

artwolf2009 hat gesagt…

der Mut zur Farbe pink passt hier super, toll zusammengestellt und die Idee mit den Blumen muss ich glaube auch mal ausprobieren. Schönes Wochenende

LonettA hat gesagt…

Das Bild mit dem Vogel ist traumhaft schön! Die Farben Pink, Rosa mit einem Hauch von orange und blau - wunderschön! Auch die anderen Bilder gefallen mir sehr! Weiterhin schönen Urlaub!

froebelsternchen Susi hat gesagt…

wunderbar liebe Conny... ich liebe ganz besonders diese geniale Vogel Mixed Media Komposition...
Hammer!

hab's noch weiter schön und genieße den Urlaub!

Anne Manda hat gesagt…

Lovely! Great, happy peaceful feeling! <3

Ayala Art hat gesagt…

Oh that view is fantastic!!
I like your birdie, and the texture♥

Magic Love Crow hat gesagt…

I love the view from your house ;o) Your white bird has a beautiful eye ;o) Everything is great ;o)

bellefrogworks hat gesagt…

Your painting is a wonderful mixed media piece - full of whimsy, color and that lovely bird. Your sketches are lovely as well.

Caro´s kreative Welt hat gesagt…

Boahhhh, was für fantastische Werke wieder. Alle superklasse!

LG Carola

SAMARA hat gesagt…

You are uber talented Conny! I love your work. The background of your bird is fascinating and the foreground equally intriguing. I love the sketches too. Talent galore. HPPF Heartfully yours, Samara

Nancy B hat gesagt…

Love your lovely birdie!

Karin hat gesagt…

wow fabulous pieces!!
groetjes karin

Tammie Lee hat gesagt…

wonderful that you made time for sketches, even though there was not time to paint.
i like your bird, very much.

Ilona Heimböckel hat gesagt…

Ich habe den Vogel gleich erkannt! :-) ich finde die Zusammenstellung sehr schön!

All deine grossen und kleinen Werke sind so voller Leben, das ist sehr schön :-)

Happy PPF und liebe Grüsse
Ilona xx

Jackie hat gesagt…

I love your Chagall bird - don't think it needs anything else, but will be interested to see what you decide. The other pieces are great too.

Jeannette hat gesagt…

Oooh conny,dein chagall vögelchen ist einfach traumhaft,und alle andren creationen sind auch wieder wunderschön geworden,habs noch schön und genieße weiterhin deinen urlaub,ich fahre jetzt im september in den urlaub,aber ich habe mir geschworen nichts creatives mit zu nehmen,dafür ist ja dann mein schatz da hihi :-) :-)

GLG Jeannette

Claudia Sp. hat gesagt…

Ich weiß ja ich wiederhole mich, aber was soll ich sagen, deine Bilder sind einfach wieder wunderschön und immer wenn ich sie betrachte muss ich lächeln :)
Liebe Grüße
Claudia

Uuna hat gesagt…

Hello Pia Rom :-)
I came to look at if You have painted more Your Chagallbird.
I have Your site in my side to follow. So I am waiting for Your new paintings ;-)

Thank You visiting my blog!
Best wishes, Uuna

*** I'll come with the new Mixed media -challenge - soon...

Faye hat gesagt…

Ah, Conny, what a tranquil view from your motor home. And your art this week is delightful, especially the sketches. But I like the bird WIP too. It has such a fabulous background.

Erika Nittel-Traser hat gesagt…

Liebe Conny, Dein Chagall-Vogel-Bild ist wunderschön - ein Traum! Mir gefallen besonders Deine Farben, die wie ich finde sehr gut zu Chagalls Themen passen.
Ein wenig hast Du mich angesteckt mit Chagall, Du Liebe und nun hänge ich in Gedanken auch ein wenig bei ihm :)
Dein Seebär brachte mich zum Schmunzeln, wie er so frisch und frei in die Welt schaut.
Meine Güte und Du sagst, Du hattest nur wenig Zeit in dieser Woche ... nee, da sage ich nix zu.

Liebliche Grüße zu Dir ♥
Erika

Willy hat gesagt…

Beatiful work, I love your bird page and wish you a happy holliday!!

Suzanne McClendon hat gesagt…

I love the colors that you used together in your Chagallbird Painting. Very pretty. :)