background

Sonntag, 27. Oktober 2013

Beauty is everywhere, you only have to find it

He found a beautiful treasure


falling right from the sky


into his lil hands and he is curious


from which it originated


first there were flowers


then came the sun to create those colorfull balls


as a gift for those who can see them



"Beauty is everywhere"



have worked a bit with photoshop and voilà I have a piece for 





I have made this for "She Art" on Art Journal Journey

and Scavenger Hunt Challenge  and the theme "Windows/ Doors"



and here are three birdies I did in my art journal using  tons of old scraps ;)







Thats it for this week 
hope you enjoy ♥

and link it to
Art Journal Journey
Scavenger Hunt
Paint Party Friday
Mandarin Orange Monday
Orange you glad its Friday


Er hat einen wunderschönen Schatz gefunden, er scheint direkt aus dem Himmel gefallen sein direkt in seine kleinen Hände und er ist neugierig aus was er wohl gemacht ist...
zuerst waren Blumen, dann kam die Sonne heraus und kreierte diese wundervollen Kugeln als ein Geschenk für jene, die sie sehen können ;)
"Schönheit ist überall"

Dann habe ich das Foto ein bischen mit Photoshop bearbeitet und voilà
schon habe ich ein neues Werk für Mix It Monthly

Und hier ist noch eine kleine Art Journal Seite welche ich für
Art Journal Journey und das Thema "Feminin-Kunst"
und
Scavenger Hunt mit dem Thema "Fenster / Türen"
und hier ist noch eine Art Journal Seite auf der ich Tonnen von alten Scraps verklebt habe ;)



Kommentare:

Valerie-Jael hat gesagt…

Tolle Werke, volle schöne Farben und witzigen Ideen! LG, Valerie

Susan hat gesagt…

Wonderful pages!

Monique hat gesagt…

Your art is beautiful, I love the little prince with his gift from the sky =)
xx Monique

LonettA hat gesagt…

Wundervolle Werke! Ich bin begeistert von deiner Kreativität! Der kleine Prinz gefällt mir ganz besonders gut!!

maria hat gesagt…

Beautiful work as usual. Love the cute little birdies. Thanks for sharing on OYGIF. Hope to see you again next Friday. Have a great week ahead.

Linda hat gesagt…

really beautiful projects-great use of space and colors!

Debbie hat gesagt…

All of your work is absolutely gorgeous! Your use of color and whimsical drawings are all just wonderful.

Willy hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
Willy hat gesagt…

Beautiful art work!

Tammie Lee hat gesagt…

such a sweet piece
i love looking at it

Claudia Sp. hat gesagt…

Die Entstehung deines Bildes finde ich unglaublich, es ist für mich immer wieder faszinierend zu sehen wie deine Kunstwerke entstehen. Auch die Dame mit Hut finde gefällt mir sehr, das Buch in der Hand ist eine tolle Idee. Und die drei Vögel zwitschern fröhlich und munter und machen gute Laune!
Wie immer kehre ich von deiner Seite mit einem Lächeln zurück :)
Liebe Grüße
Claudia

froebelsternchen Susi hat gesagt…

Ach Conny, ich liebe all Deine einzigartig schönen Geschöpfe..
Du bist einfach begnadet mit Formen und Farben!
Sei lieb gegrüßt von
Susi

Jeannette hat gesagt…

Ooohh Conny,der Kleine Prinz ist ja knuffig mit seiner Zauberkugel,was er da wohl sieht??
Auch die vögel und deine Dame gefallen mir richtig gut,auch ich kehre von deiner Seite mit einem lächeln zurück :-)

GLG Jeannette

bellefrogworks hat gesagt…

I love your work - Don't know if it's my favorite but that first one really caught my attention - I'm a sucker for faces

artwolf2009 hat gesagt…

alles drei sind wie immer super, aber ich liebe Nr. 2, den Hut und das Buch sind so nette Details

Corrine at sparkledaysstudio.com hat gesagt…

I am always so uplifted when I see your art. xox

Ilona Heimböckel hat gesagt…

So viele schöne Bilder zum anschauen. Als ich deine Photoshop Version sah musste ich schmunzeln, das war eine lustige Überraschung.
Die lesende Dame ist besonders und berührt mich, sehr schön!
Liebe Grüsse
und happy PPF
Ilona

Karin hat gesagt…

wow gorgeous pieces of art!
Groetjes Karin

Magic Love Crow hat gesagt…

You are so creative Conny! I love the way you present everything on your blog! Beauty is everywhere is so precious! So meaningful! Your Scavenger Hunt and Birds are so much fun! Big Hugs and take care ;o)

MaiThreeBoyz hat gesagt…

Beautiful work, and love the verses, too. Love everything I'm seeing here.

Lorraine hat gesagt…

Lovely bright art

Lorraine hat gesagt…

Lovely bright art

missy k hat gesagt…

Beautiful work Conny .... I do love my visits here :)

Karen x

Eifelwicht hat gesagt…

Da isser ja, mein kleiner süßer Prinz! Ich finde den soooo knuffig! Und die Vögelchen konnte ich ja auch schon "drüben" bei Gut art 2013 bewundern, sie sind toll! Und dein drittes Werk gefällt mir ebenfalls sehr gut, Conny. Tolle Umsetzung des Themas Fenster/Türen.

Shilpa Nagaonkar hat gesagt…

beautiful , beautiful paintings, Conny as always!
background texture for pages are outstanding!

friemelchen hat gesagt…

HAch mir geht jedes mal ein Herz auf bei deinen schönen Werken. Die Farben machen einfach Freude und die wunderbaren Figuren die du kreierst begeistern mich immer wieder. Jeder Blogbesuch bei dir macht mir gute Laune!

lg Uli

denthe hat gesagt…

LOVE that first piece and what you did with it in Photoshop!

sheila 77 hat gesagt…

Hello Conny. All fabulous paintings, as always. I especially like your lady reading, it has a lovely atmosphere and a striking graphic simplicity of design (which is hard to achieve).
Naturally I love your three blue birds, who wouldn't like these birds? - they have such attitude.

pauline hat gesagt…

These are all wonderful works of art, but i LOVE the doors & windows one. The color, the hat and that collage book she's holding. Beautiful. xox

Arnoldo L. Romero, MLA hat gesagt…

I like them all, but definitely the "Beauty is Everywhere" is my favorite this week. Blessings, my friend!

lorik hat gesagt…

Connie I enjoyed this post so much! Beautiful art and words. Thanks for sharing on Mandarin Orange Monday#65:)

Nancy B hat gesagt…

Conny, I love all of your wonderfully creative art but I just love the little prince's face. He is so cute!

Joan of LLD and ART is A Rhapsody Treasure hat gesagt…

WOW!! Totally wonderful work here!!! Love "Beauty is Everywhere", as well as the other two pieces. I so enjoy visiting your blog and looking at all your beautiful new artworks!!
Have a Great Day.

Gillena Cox hat gesagt…

Than you for taking us on this quest of beauty


much love

Corn Dena hat gesagt…

nice arts!!
artisoo

SLScheibe hat gesagt…

So wonderful! Your art has so much colour and life! Really beautiful!

miz katie hat gesagt…

Oooh!! The Birdy page is my favorite. LOVE!!!

Jackie hat gesagt…

I love all three pieces (but I LOVE those birdies!)! Such a riot of colour and texture, and full of stories. Thanks for sharing. Jx

Giggles hat gesagt…

Love them all very fun character and birds! Full of fun and whimsy!

Hugs Giggles

Teddi hat gesagt…

the he found a treasure poem you wrote to go with your painting is a precious! great bright colors on the windows/door challenges painting. the little birds are so cute. :)