background

Freitag, 18. Oktober 2013

Sympathie and dreamy girls




I had this lil background (10 by 10cm)



and catch her...the strings inspires me to incorporate the birds...




Done this lil piece for



"Sympathie"


Did you know Mysteles workshop


starting next Monday??!

I have to say, after I was part of Gut Art 2012 I was blown away by the results this workshop did with me :)

It was the best workshop I have ever taken!!!!

And of course I joined it this year again :D





and here´s another 10 by 10cm piece



that 


made me 

"Dreamy"

and last but not least I create this
for Mandarin Orange Monday
and So artful and their theme "patchwork"



Ich hatte diesen kleinen Hintergrund und habe sie eingefangen...die Striche inspirieren mich zu den Vögeln and der Leine...habe es für Mix It Monthly gemalt und nenne es "Sympathie"

Wusstet Ihr schon, dass Mysteles Gut Art 2013 am Montag startet?!
Letztes Jahr schon nahm ich an Gut Art teil und ich war
hellauf begeistert, was dieser geniale Workshop mit mir und 
meiner Kunst angestellt hat!!

Wer ihn noch nicht kennt, sollte ihn unbedingt ausprobieren!
Wenn ihr mich fragt, ja es ist der beste Workshop den ich kenne ♥♥♥

und hier ist noch ein kleines 10x10cm Kunstwerk
welches mich träumen lässt



Link this to

Art Journal Journey
So Artful
Paint Party Friday
Mandarin Orange Monday
Orange You Glad Its Friday




Kommentare:

Ayala Art hat gesagt…

Gorgeous images!! ♥ ♥ ♥

Shilpa Nagaonkar hat gesagt…

Hi conny, you have this beautiful artistic skills. Here background texture is superb and girl is fantastic.

Tammie Dickerson hat gesagt…

These are just charming! Beautiful :)

Miss Marple hat gesagt…

Ganz, ganz toll!
Lg und ein schönes Wochenende - Irma

Willy hat gesagt…

Wow...what a beautiful pieces Art you made. I'm very curious abaut the results of the workshop!!

froebelsternchen Susi hat gesagt…

Hammerschön - beide Werke machen den Betrchter einfach nur HAPPY...
also mich zumindest!

Danke für Deine schönen Farben und dass Du uns alle daran Teilhaben lässt!

HAPPY PPF!
Happy MMM !
Happy AJJ!


Joan of LLD and ART is A Rhapsody Treasure hat gesagt…

Hello Conny,

I LOVE your paintings!!! These two are especially beautiful. The colors are wonderful on Sympathie. And Dreamy is just that...she is dreamy!
Beautiful work as always.
Have a Great Weekend!!
Joan
Thanks for mentioning how Gut Art 2012 did wonders for you, I am going to go check it out now.

Corrine at sparkledaysstudio.com hat gesagt…

Marvelous textures and soulful eyes. Great pieces both. Love Mystele too. xox

sheila 77 hat gesagt…

Wonderful paintings and interesting that they are only 4 x 4 inches. I love your birds on strings and the second lady's daisy tattoo and her barcode patterned blouse, all imagined out of the original backgrounds.

Linda hat gesagt…

really fantastic paintings-love all the layers and depth you achieve!

Giggles hat gesagt…

Love both of these so much....really gorgeous!! I am considering mysteles class....I have a piece of her art and love her work! Your endorsement... has me seriously considering it!

Hugs Giggles

~*~Patty S hat gesagt…

Oh dear Pia...two more fantastic creations!

I Love how you bring life out of your paintings seeing things with your artists eyes and ♥

Happy Weekend dear one
oxo

~*~Patty S hat gesagt…

I called you Pia and I know your pretty name is Conny = doh!
oxo

Valerie-Jael hat gesagt…

Both pieces are wonderful Conny! My fave is the first one! Hugs, Valerie

Cameron hat gesagt…

Drooling over all the yummy texture and colors! Wonderful, Conny!

miz katie hat gesagt…

I love seeing your progress, Conny. Beautiful work, as always.

Kristin hat gesagt…

Sigh. Your work is just amazing! xoxo

Magic Love Crow hat gesagt…

They are both so beautiful! I love the orange in the first one and the eyes in Dreamy are so sweet! Hugs ;o)

Nancy B hat gesagt…

Love that fantastic background for Sympathy! Both Sympathy and Dreamy are lovely young ladies.

Olivier Violin hat gesagt…

Chère Conny,
C'est toujours un bonheur d'admirer vos peintures et cet univers de douceur et de poésie...
Bisous :) ♥

Karin hat gesagt…

wow gorgeous pieces, they are amazing! Have a great weekend!
Groetjes Karin

artwolf2009 hat gesagt…

wieder zwei echte Kunsterwerke. Beneidenswert, wie Du Leute malst und ihre Stimmungen wiedergibst

LonettA hat gesagt…

Zwei großartige Werke auf so einem kleinem Format! Ich liebe die Menschen auf deinen Bildern ... du erweckst sie zum Leben! Ganz große Kunst!!

Ilona Heimböckel hat gesagt…

Sehr schöne kleine Meisterwerke :-)
Die Träumerin gefällt mir besonders!
Herzliche Grüsse
Ilona xxx

Eifelwicht hat gesagt…

Oh Conny,

kaum zu glauben, dass die beiden Bilder auf so kleinem Raum entstanden sind! Wunderschön mal wieder, wobei Nr. 1 mein Favorit ist.

Und ich freue mich ebenfalls schon auf Montag, denn ich mache auch bei Gut-Art mit. Ich bin schon soooooo gespannt!
(Allerdings bin ich zu blöd, den HTML-Code für das Icon zu finden, wie hast du das denn hier hereinbekommen???)

Jeannette hat gesagt…

Wow,conny,deine bilder sind sooo bezauerbernd schöööön,es ist eine wohltat für mich sie anzu schauen,du erweckst die bilder zum leben und hauchst ihnen leben ein,ganz besonders gefällt mir die träumende schönheit,sie strahlt freude und frieden aus,ganz herrlich.
ich werde mir das mit gut art mal durch den kopf gehen lassen,denke aber auch das ich dort mit machen werde.

schönes we und GLG Jeannette

Magic Love Crow hat gesagt…

Conny, I keep forgetting to write to you, to tell you, thank you for letting me know that you put "Set Your Spirit Free" on canvas! That was really kind of you! It is such a beautiful painting! I keep thinking about it ;o))) Hugs ;o)

Kate Robertson hat gesagt…

BOth of these pieces are stunning. I took the first edition of Gut Art and it was so amazing. I just love Mystele, she is awesome.

Tracy hat gesagt…

I love those little birds! And how the texture shows on her face. Beautiful.

Anne Manda hat gesagt…

Beautiful pieces, awesome colors and textures, always so touching! <3

Arnoldo L. Romero, MLA hat gesagt…

I love the girls with the birds. They look very angelic and the warm color shades around them enhance their ethereal look. Blessings!

maria hat gesagt…

Both paintings are stunning! Thanks for joining again. See you next Friday!

sheila 77 hat gesagt…

I like your Soartful "patchwork quilt" Conny, it's very original. If you were lying down looking at it from your pillow it could look quite dramatic.

peggy gatto hat gesagt…

Oh my, simply beautiful and original art!!
thank u for playing with quilts!

Anjas-Artefaktotum hat gesagt…

Deine Bilder verleiten immer zum drin Träumen, ich liebe Deinen Stil, Deine satte Farbgebung einfach.ZU jedem Bild könnte mir ein Märchen einfallen..
Ich wünsch Dir eine schöne Woche,
lG Anja

Electra hat gesagt…

These are beautiful, such a magical quality to them! Thanks for being Soartful with us!

Lorraine hat gesagt…

wonderful art

Aga Gasiniak hat gesagt…

gorgeous paintings, full of love, colours and delicacy. Thank you for sharing.

Monique hat gesagt…

Beuatiful work. I love those dreamy faces. Wonder what they are dreaming of...
xx Monique

Claudia Sp. hat gesagt…

Das sind wieder wunderbare Bilder! Danke für´s zeigen und lächeln lassen :)

SLScheibe hat gesagt…

Oh my!! That first girl in orange and green and yellow is spectacular! I LOVE these colours together and she is so adorable. Beautiful :)

lorik hat gesagt…

Beautiful images Connie...and a magical transformation for MoM#64. Thank you:)

Caro´s kreative Welt hat gesagt…

Wowwww, was sind das wieder fantastische Werke.Wie immer bin total ich begeistert.

LG Carola

London Loafers hat gesagt…

Absolutely beautiful! Very talented!

hayfa
http://www.londonloafers.com

Jackie hat gesagt…

I love your paintings; they have so much colour and texture and always tell a story. Stunning work, Conny!

Teddi hat gesagt…

conny, the eyes on sympathie are marvelous! i like the color scheme. the birdies are cute, & great texture. dreamy does look like she's dreaming. your patchwork piece looks difficult.

Giggles hat gesagt…

Love your dreamy.....such yummy colors!!

Hugs Giggles