background

Sonntag, 10. November 2013

Soul Food Class Winner



So today is the day :) I will announce the winner of my GIVEAWAY

from last week




and here is the list of all the beautiful people who have joined in :)




I let the random generator do its job




> LUCKY NUMBER 41 <

Congrats dear Susi ♥♥♥ Yuuuhuu!

make your way to Community Thrive to join :)
and enjoy the workshop

Wish I could invite you all the the Class!!




so here is the painting from above in progress



"The Smell"


I am very busy these days, but have painted another piece for the 


Challenge
but realize that I forgot the grafic elements...uuupps ;)




Here is a painting I did some weeks ago that I wanna share with you


I worked with the colorsheme for Mix It Monthly
and included those beautiful leaves I found on my way


and because of that there are three shapes here ( a crowd was required as you know)
but come a bit closer


to see those funny peops 


standing for a lil talk


in front of their colorful hometown ;)
Link it to 
Art Journal Journey and the theme
"Doors"





And here I wanna share my work during the GUT ART Class...hope you enjoy




It fits perfectly to the theme "Trees" at







Heute ist der Tag, an dem ich den Gewinner  meines Gewinnspiels bekanntgebe
Here ist die Liste von all den wunderbaren Mitspielern und Mitspielerinnen, die gern gewinnen wollten.
Ich habe den Random Generator benutzt um eine Nummer auszuwählen und es ist
Susi
Yuhuu, ich gratuliere Dir recht herzlich ♥♥♥
So mach Dich auf den Weg zu Community Thrive um Dich anzumelden…
Viel Spass beim Workshop

Ich bin zwar sehr beschäftigt die Tage, doch wollte ich nun endlich nun auch mal ein Bild für Mix It Monthly malen.

Und dann war da noch dieses Bild, was ich ein paar Wochen zuvor schonmal auf Facebook gezeigt hatte…es war ursprünglich für Oktobers MIM gedacht und ich habe diese schönen Blätter verarbeitet, die ich auf meinem Weg gefunden hatte…
Deshalb sind es auch 3 Figuren (eine Gruppe von Leuten war gefragt wie Ihr wisst)…aber kommt doch ein bischen näher…
Um Euch diese lustigen Leute anzuschauen, die sich für einen Plausch zusammengefunden haben vor ihrer geliebten Heimatstadt…
Und zu guter Letzt noch möchte ich ein paar Journal Pages zeicgen, die ich während Mysteles Gut Art Klasse gemalt habe…ich hoffe, es gefällt Euch


I link this also to

Paint Party Friday
Mandarin Orange Monday
Orange You Glad its Friday

Have a wonderful week
xox Conny


Kommentare:

Electra hat gesagt…

Your Gut Art piece certainly does fit well with our "Trees" theme! Your work is lovely, I've enjoyed browsing through all of your post, Thank you for being Soartful with us, I hope we see you again!

Nancy B hat gesagt…

Congrats to Susi! I love all of your lovely paintings. It is amazing to me that you can turn leaves into leaf people! I especially love the adorable little fluffed up blue bird!

Bev hat gesagt…

wonderful post and congrats to Susi
bev

~*~Patty S hat gesagt…

BIG Congratulations to the very lucky Susi ... It couldn't have gone to a nicer person and such a talented and passionate artist too! oxo

Dear Conny you create such playful and colorful creations again and again...I SO enjoy seeing your artwork!

oxo

Karin hat gesagt…

Congratulations susi!!!
And conny you created again
Some fabulous pieces! Just love the feather persons!
Groetjes karin

Valerie-Jael hat gesagt…

Wunderschöne Kunstwerke wieder, und ich freue mich sehr für Susi! LG, Valerie

Giggles hat gesagt…

Congratulations to Susi...love her work...glad she won!! Your art this week is adorable as always a party of color!

Hugs Giggles

Jackie hat gesagt…

Wow, you have been busy! Some fabulous pieces here, Conny. I just love your little bird; he is gorgeous! I also really like how you transformed those leaves into people. So creative!

Jeannette hat gesagt…

Dicke fette Gratulations für Susi,ich freue mich seeehr für sie :-)
Deine Creationen sind alle wieder fabelhaft Conny,ganz besonders gut gefallen mir die Feder Männchen,sie sehen total lustig und friedvoll aus,gaaanz toll.

GLG Jeannette

denthe hat gesagt…

love what you did with the leaves! Great work all of it! You've been busy!

froebelsternchen Susi hat gesagt…

Nein .. DU meine Güte..das darf aber jetzt nicht wahr sein!


ICH SCHWEBE *************


WOW!!! was für ein Glückspilz ich bin!!!!!!!!

HURRA---

ich eile zur Community!

Mensch Conny ... das ist soo schön!

Und all Deine himmlischen neuen Sachen hier ....

Du bist eine Wucht!

Bin total aufgeregt.......

Ritu Dua hat gesagt…

Absolutely beautiful ...love the transitions....how amazingly your work progresses....Gorgeous :)

artwolf2009 hat gesagt…

wenn ich auch snieef weniger Glück hatte, so hat es mit Susi sicherlich die Richtige getroffen. Tolle Werke hast Du wieder gemacht.

maria hat gesagt…

All are beautiful. Congrats to Susi.Glad you decided to share your photos on Orange you glad it's Friday. Thanks for joining and I hope to see you again next Friday.

Last Cup Of Coffee hat gesagt…

beautiful work!

LonettA hat gesagt…

Wow, was für tolle Werke du wieder geschaffen hast! Eins schöner als das andere! Da verschlägt es einem die Sprache!
Ich freue mich sehr für Susi -- Glückwunsch!!! Sie macht auch immer wieder so tolle Werke.

Magic Love Crow hat gesagt…

Your art is so much fun! I love the balloons and those funny people are so cute! Congrats to the lucky winner ;o) Big Hugs ;o)

lorik hat gesagt…

I always enjoy your art...and what a lot of it you have to share this week. Pity I missed the giveaway...I too was busy last week...but a great idea to have it and congrats to the lucky winner. My favourite is the pic you shared with MoM. I do love that bird being so taken with the flowers. The colours are really lovely too. Thanks for sharing on Mandarin Orange Monday #65

lorik hat gesagt…

oopps.. i mean #67! Can't count with all this lovely colour around:)

sheila 77 hat gesagt…

There is so much to look at and admire, the creatures and birds and houses and all the brilliant colour! Especially I like the tall bird with the vase of flowers, the wondrous fluffy blue bird, the yellow horse with his very little house and of course, the trees for Soartful, thanks so much for being there. And in case other pieces feel left out, of course I like them too.

CS-CreativArt hat gesagt…

Gratulation Susi!
Deine Bilder sind wieder der Hammer, die Blätter sind einmalig und das blaue Vögelchen ist einfach nur süß!
Liebe Grüße
Claudia

Corrine at sparkledaysstudio.com hat gesagt…

Oh I just love your bird in the first piece. xox

Teddi hat gesagt…

conny, you charmed me with your paintings yet again! all those whimsical birds, the lady with tree branch hair, and the white feathers as bodies are fabulous. :)