background

Donnerstag, 26. Juni 2014

Wild chicks and cows feel at home

Made this Journal Page for my Mix It Monthly Challenge and the theme "HOME"


Diese Journal Seite ist entstanden für meine Mix It Monthly Challenge diesen Monat mit dem Thema "Zuhause"

❀✽.¸¸.•*`*❀✽


Of course you can take part here and don´t forget to visit Susi´s Challenge Art Journal Journey also, which have a similar theme << Houses...so both fits well this time

Ihr könnt natürlich noch teilnehmen und vergesst nicht auch bei Susi´s Challenge Art Journal Journey vorbeizuschauen, die diesen Monat ein ähnliches Thema hat >> Häuser...das lässt sich prima verbinden



If you want, you can watch me creating the page here 

Gern könnt Ihr mir hier beim Entstehen zuschauen












This canvas lovely Lorraine Rigby send to me for  finishing it

Diese Leinwand hat mir die liebe Lorraine Rigby geschickt, auf das ich ihn zu Ende male


and thats what it looks in the end

und so sieht er nun aus



it is a 12 x 12 inches

er ist 30 x 30 cm gross














and some more journaling 

und noch zwei Journalseiten














And because one cow is lonely I decide to give her a friend

Und weil sich eine Kuh allein fühlt, gibt es hier noch eine Freundin







you can find her in my Etsy Shop

Du kannst sie im Etsy Shop finden





along with this mystery lady and her yellow bird

zusammen mit dieser mysteriösen Dame und ihrem gelben Vogel





"Wildes Huhn"



Best wishes and a wonderful artsy time
Conny

Beste Wünsche Euch und viel Spass beim Kreativ Sein
Conny

Kommentare:

Lisa Graham Art hat gesagt…

So much colorful beauty here Conny. I love that tender face of the girl with the bird...she is really special. The smoothness in her face is gorgeous. xo

froebelsternchen Susi hat gesagt…

sagenhaft schöne Arbietn , die mich froh stimmen und mich happy machen - wie immer bei Dir Conny..

die collaborative Arbeit mit Lorraine zusammen find ich spitze..tolle Idee -

ich bin grad dabei Deinen Kurs zu gucken... Mensch heut habsch STress.. ich war schon sooo aufgeregt wegen Deinem Kurs, hab gestern schon gedacht es ist Donnerstag und war dann ganz enttäuscht ...
dem Glücklichen schlägt keine Stunde!
♥♥♥
>>> grad auf dem Weg nach Soulfood zu Lesson 52

Susi

geistige_Schritte hat gesagt…

einfach herrlich wunderbar deine Bilder egal welches und die Technik ist so toll ich probiers das auch mal so ich habe jetzt wieder ein neues Projekt in
http://cuxbastlerin.blogspot.de/2014/06/mein-haus-name-ich.html

wenn ich bei dir oder andere das sehe kribbelt es in mir und jetzt habe ich wieder zu gang zum malen gefunden
ich danke dir für immer wieder deine super tollen aufregenden Bilder zu sehen!

Lieben Gruss Elke

Valerie-Jael hat gesagt…

Was für schöne und tolle Werke hast du kreiert, wunderschön wie immer! GLG, Valerie

Olivier Violin hat gesagt…

Merveilleux travail, chère Conny !
Je te souhaite une belle journée :)
Bisous. ♥

Jeannette hat gesagt…

Oohh Mensch Conny,bin ich froh das du deine Arbeiten auch hier auf dem Blog teilst,wollte schon immer was zu deiner Home bild schreiben,nur bin ich nicht bei Pinterest und konnte nicht kommentieren,all deine Werke sind wieder sagenhaft grandios,die farben und freundlichen Seelen auf deinen Bildern machen einfach glücklich,die zusammenarbeit mit lorraine ist spitze und das Bild ist soo großartig geworden.
ich werd auch gleich erstmal zu Soulfood hüpfen,und den Workshop mit dir mach ich doch zu gern mit.

see you :-)

Liebe Grüße Jeannette

Lorraine hat gesagt…

you have been very busy and of course I love what you did with the collaborative piece with me

Aga Gasiniak hat gesagt…

Beautifully colourful and unique work. Thank you very much for sharing, Conny.

http://agagasiniak.blogspot.co.uk/

Magic Love Crow hat gesagt…

Conny, I love your art! I truly do! The expressions and feelings that come through your art is wonderful! And, I do love your colours!
Thanks so much for your kind comment on my blog for my mom ;o) She is going to be so surprised ;o)
Big Hugs ;o)

Corrine at sparkledaysstudio.com hat gesagt…

Oh you have been so busy creating wonderful women as always. Can't wait to sit tomorrow in the morning and see your lesson. I have been waiting for it. xox

Joyfulploys hat gesagt…

Hi...I just finished watching your lesson over at Soul Food. It is one of my favorite lessons of Soul Food. I'm glad I found your blog. I really love your art! Thanks for a great lesson!
Mary

friemelchen hat gesagt…

Das sind wieder so schöne und farbenfrohe Werke die einfach nur gute Laune machen!
lg Uli

Tammie Lee hat gesagt…

so wonderful to see all your charming, fun, colorful art! wishing you lovely summer days and nights.

Karin hat gesagt…

Fabulous pieces, all of them!!
Have a lovely weekend!
Groetjes Karin

missy k hat gesagt…

So much beautiful work as ever Connie.... such lovely uplifting colours.

Super excited to do your Soul Food Lesson :)

Karen x

Annemor hat gesagt…

Hm ...
A lot to look at, and so good the cow isn't lonly anymore.
All the best.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2014/06/30/nesten-100-pa-mom/

johanna hat gesagt…

so viel schönes hier wieder! aber ich gestehe: ich bin ein totaler fan deiner kühe! und die gestreiften ohrschützer, klasse!
hätte ich auch nur noch ein fitzelchen freie wand hier... seufz...
bin schon sehr gespannt auf das neue thema!

Arnoldo L. Romero, MLA hat gesagt…

Your portraits always have such expressive eyes. Blessings!

Lmkazmierczak hat gesagt…

So talented...colors, textures and subjects are wonderful♪
http://lauriekazmierczak.com/halved-lily-2/

kat hat gesagt…

Conny what wonderful art! Fascinating how you made your house piece, all those layers and your wonderful journey, thanks so much for sharing all you do with us, such an inspiration!

lorik hat gesagt…

Conny you are true artist...and so productive!I love seeing your work and thank you so much for sharing it on MoM. Also thank you for your comments.
I do have a folder on my desktop (at home...on holiday at the moment) of pics for your home challenge....I am determined to get them done by the end of June. You have no idea how many times I have had a Mix it Monthly folder of images ready.....sigh...but not finished in time.

beccagivens hat gesagt…

I enjoyed watching you layering your colors, paints and texture ... thank you for sharing! Visiting for MOM!

sheila 77 hat gesagt…

Conny, these are all so wonderful, I could be here all day ooh-ing and aaa-ing over everything so I am going to choose my favourites (difficult to choose).
The yellow man with his purple bird are so happy together and the painting makes me smile. I like that the first cow now has a friend, this is very inmportant, and she is a lovely gentle friend with all her pretty patterns and her tattooed(?) ears.
Your Soul Food picture is gorgeous, I have watched half of your videos (after midnight!) and look forward to watching the rest and then attempting your intriguing lesson.
And now to have a look at your video here, thank you very much, I love to watch your style of painting which is a million miles from mine.
This is a wonderful blogpost.
Have a great day and rest of the week.

Lady Lilith hat gesagt…

Oh wow. You did an amazing job. The colors and contest are amazing.

CS-CreativArt hat gesagt…

Liebe Conny,
ich liebe ja deine Art zu malen und deine Farben, die mir immer ein Lächeln auf das Gesicht zaubern. Genau wie die kleinen Vögel die in vielen deiner Bilder auftauchen, inzwischen suche ich schon direkt danach, einfach herrlich. Auch hier wieder ein Bild schöner wie das andere!

Ophelia hat gesagt…

Your work is amazing!! Thanks for sharing the video! Love it!

Jackie hat gesagt…

I so enjoy popping by here, Conny, and seeing your wonderful canvases. I just love the characters you paint and the wonderful stories they tell. With great admiration, Jx

Giggles hat gesagt…

I love your work so much it just fills me to the brim with joy and inspiration! The cow, the faces,all so amazing!

Hugs Giggles

Caro´s kreative Welt hat gesagt…

Boahhhh, das sind alles so fantastische Werke. Bin immer wieder begeistert. Gaaaaanz toll!

LG Carola

lorik hat gesagt…

Connie, it is always a pleasure to visit your site and see your art. I love your work! Thanks for sharing on Mandarin Orange Monday. Sorry I am late...have been away for 9 days - was lucky to even get the MoM post up at all!