background

Donnerstag, 11. Dezember 2014

Feel So Connected, Jump and take a journey to the stars


I journal alot these days and want to share them with you: 

Ich arbeite viel in meinem Kunsttagebuch und so hier wieder ein paar neue Bilder:



AJP49 - Feel So Connected

I am working on finishing my first journal ( I have so many of them, but none is really finished) and getting inspired by Willowings work...she is using the white prayering over the whole painting alot and I forgot how I love it!...also inspired by Roberta Laliberte and her vid on YT "Be Kind"....both of them are great artists and you have to visit their sides for sure!! 

I have push the record botton on my camcorder to take you with me while painting....hope you have fun and get inspired 

it also fits perfect to Susi´s challenge on Art Journal Journey with the theme
"Collage"


Ich versuche gerade mal mein erstes Kunsttagebuch zu beenden (ich habe so viele aber keines ist komplett bisher) und war inspiriert bei Tam´s Bildern auch Willowing genannt....sie benutzt diese gesso-roller-Technik sehr oft und ich hatte ganz vergessen, wie sehr ich sie liebe!! auch das Video von Roberta Laliberte auf YT Be Kind hat mich inspiriert...sie beide sind so grossartige Künstler...schaut unbedingt mal auf deren Seiten vorbei!!! 

so habe ich den Aufnahmeknopf meiner Kamera gedrückt und Euch teilhaben lassen....hoffe Ihr fangt auch gleich an zu malen ;)

Es passt auch ganz wunderbar zu Susi´s Challenge bei Art Journal Journey
und dem Thema "Collage"









AJP48 - Open




AJP47 - Jump





AJP45 done while Gutart - Get Into The Flow





AJP46 - Bin Gleich Zurück




A little painting done while artsy time with a dear friend....what a fun!!


If you want to see my newest paintings go to my 
Gallery here

Meine neuesten Gemälde findet Ihr auf meiner  Galerie 

❀✽.¸¸.•*`*❀✽


Wish you a wonderful Christmastime with your loved ones 
Conny

Wünsche Euch eine wunderschöne Weihnachtszeit mit Euren Lieben
Conny

Kommentare:

Valerie-Jael hat gesagt…

Wunderschöne Werke Conny, und danke fürs Mitmachen bei Art Journal Journey! GLG, Valerie

Saskia hat gesagt…

Hello Conny,

thanks for sharing the video! So fun to see how you're building up your work! Me, I also love the white gesso!

Smiles, Saskia :)

geistige_Schritte hat gesagt…

Liebe Conny
was für wunderbare gemalte aus und gedachte Bilder!
Kein Bild ähnelt dem anderen so ist es auch in der Vielfalt das so Freude bringt beim Betrachten...
Auch ich wüsnche dir udnd eine Liebsten eine schöne Weihnachtszeit!
Lieben Gruss Elke

sheila 77 hat gesagt…

Hello Conny,
Just watched your video.
When you cut the lady's arm off!!!
And some of her hair!!!!
Then started painting her face dark grey!!!
I thought "What the ???"
Then it all came together in your usual amazing arty way.
Super painting at the end and loved watching you paint it.
I'll be back later.

froebelsternchen Susi hat gesagt…

Meine Güte was Du wieder für genail schöne Dinge erschaffen hast Conny! Ich bin wie immer angetan HOCH 8...
und ich freu mich riesig dass Du bei uns dabei bist beim Collage Thema♥♥♥

Knuddel -
ich wünsche Dir einen schönen Advent und dass Dir viel Zeit für die Muse bleibt!

Susi

johanna hat gesagt…

das sind ja wieder lauter sahnestückchen! das Video muss ich mir erst noch anschauen, aber die Ergebnisse sind einfach herrlich!

Willy hat gesagt…

Beautiful paintings, love all of them!!

kat hat gesagt…

Such great and colourful art here as always, my favourite is the lady with the umbrella, but they are all so colourful and lively, super work!

Magic Love Crow hat gesagt…

You inspire me and you make me happy! I love your bird paintings! How much are they? Love them! Big Hugs and I hope you are well ;o) xoxoxo

Magic Love Crow hat gesagt…

I didn't realize your bird paintings are on Etsy ;o)

lee hat gesagt…

thank you so much for that video
such an inspiration, your paintings and journal pages, are so beautiful and have inspired me

Rein hat gesagt…

Wunderschöne Werke wie immer!

bella lullo hat gesagt…

Bellissime pagine come sempre Pia!!!

Janet Ghio hat gesagt…

oh which one do I like best--so hard to choose!! but it's a tie between the still life and the four girls--love them both and of course all the others too

~*~Patty S hat gesagt…


You are such a natural and talented creative soul dear Conny.
Everytime I look at your artwork it delights me so much!
Your video is absolutely inspiring and so much fun to watch.
Happy December to you and yours
oxo

Little Artbee hat gesagt…

Das sind Alles ganz tolle Werke, fantasievoll und farbenfroh gestaltet. Ich mag deinen Stil sehr, denn auch ich liebe fröhliche Farben, besonders in diesen dunklen Tagen des Jahres.
Schönen 3. Advent und liebe Grüße.
Sabine

loveofcollage hat gesagt…

more fabulous paintings and I love watching you paint. I am having problems reading the words on the word verification that is popping up as my eyesight is not good

sheila 77 hat gesagt…

Love all your paintings here with such happiness and colour and good design. I especially like the four ladies jumping (love their dresses and leggings) and the delightful vase of daisies.

LonettA hat gesagt…

Unglaublich .... deine Bilder hier sind alle so wunderschön!! Sie strahlen alle so viel Freude aus! Einfach wunderbar! Danke auch für das Video ... ich schaue dir immer so gern über die Schulter!
Liebe Grüße, Annette

Olivier Violin hat gesagt…

Chère Conny
Merci pour tes gentils mots sur mon blog.
Je te souhaite un joyeux Noël. ¸¸.•*¨*• ☆
Bisous. ♥