background

Sonntag, 22. November 2015

Deer´s, Bowls And Beautiful Smell

These days the autumn has catch my mood with its stormy and cold weather outside


AJP119 The Red Deer








Listed this painting in my Etsy-Shop
I decided it is finished, so well lets imagine "This Wonderful Smell" he enjoys



This month the theme on MIX IT MONTHLY
is Cups and Bowls,
so you will see some more paintings with those in mind

AJP118
"The Green Chair"




AJP 120 "Can you see it all? 
All the miracles hiding, the grace emerging." Tyler Knott Gregson 






AJP117
"Pick Up"




AJP116
Painted this page at the beginning of November and never thought that it would be so meaningfull some days later
I send love, prayers and healing to those who needs it








AJP115
"Loose Your Mind - Find Your Soul"




For those of you, who want to see those pages in "real" and want to hear the lil stories about,  please watch the video below....have fun! 






Follow me along on Facebook or Instagram too

and enjoy life being creative!!


❀✽.¸¸.•*`*❀✽


Much Love
Conny


Kommentare:

geistige_Schritte hat gesagt…

Wunderschöne Bilder!
und deine Videos sind super da kann man nach vollziehen wie du das gemacht hast!
Schöne kreative Woche wünsche ich dir!
Lieben Gruss Elke

Lisa Graham Art hat gesagt…

I love how in your world the deer can be such a beautiful red! Marvelous! xoxo

Valerie-Jael hat gesagt…

Tolle Werke allesamt. Danke fürs Mitmachen bei Art Journal Journey, GLG, Valerie

froebelsternchen Susi hat gesagt…

Wundervolle Werke liebe Conny und immer wieder eine Freude Dir beim Kreieren zuzusehen! Danke für's Teilen vom Video und für's Mitmachen bei Art Journal Journey! oxo Susi

johanna hat gesagt…

obwohl ich gerade eher wenig am pc bin, ist mir dieser post unter den weg gekommen... ich habe das Video sehr genossen, macht richtig spaß beim zuschauen. ich fand es klasse, dass der hirsch letztendlich rot geworden ist.
deine bilder sind immer richtig gute-laune bilder!

My name is Erika. hat gesagt…

It is like an art museum of beautiful pieces. I love your style and those colors are fabulous!

Tammie Lee hat gesagt…

each painting is so wonderful
full of life and whimsy
fabulous colors
magical imagination
such a joy to see

Karin hat gesagt…

Beautiful work!
Groetjes Karin

JackieP Neal hat gesagt…

What a beautiful magical deer!
Conny each piece on this page is just splendid- your art is so beautiful!
Jackie xo

Tammie Lee hat gesagt…

PS
thank you for joining us! I love your deer piece, as well as the others.

Jeannette hat gesagt…

wunderschöne bilder wieder conny,und der hirsch hat mich gleich inspieiert,das video ist soooo schööön,meiner ist eine kreuzung aus lamm.hirsch und hund geworden *LOL*
ich liebe deine bilder einfach,sie machen immer gute laune und berühren mich sehr.
eine schöne woche.

lieben gruß jeannette

Janet Ghio hat gesagt…

I always love seeing your wonderful pages!!

Corrine at sparkledaysstudio.com hat gesagt…

So many wonderful paintings from the studio. Red deer is charming. xox

Ophelia Staton hat gesagt…

Visiting your blog bring me so much joy!!! I absolutely love your work!!!

Linda hat gesagt…

Hello Conny, I absolutely love everything here! I really admire your talent! Thank you so much for sharing, and warm greetings from Montreal, Canada. :)

Giggles hat gesagt…

Your work NEVER fails to inspire me and make me soooo happy!! I can't wait to watch these videos right after I leave this comment!! Stunning work my friend...always such happiness here. You are so generous to do these videos too!! Thanks for sharing!

Hugs Giggles

ULKAU hat gesagt…

Hallo Conny, dein roter Hirsch ist zum Knutschen liebenswert!
Schon letzte Woche hatte ich mir das Entstehungs-Video mit Begeisterung angeschaut... jetzt muss ich dir aber unbedingt noch noch etwas dazu sagen. Dein Herangehen an einen Bildaufbau ist faszinierend, so locker und intuitiv- hier mal eine kleine Veränderung und dort noch ein Tupfen mehr Farbe... Alles sieht so leicht aus, dass man am liebsten auch sofort anfangen möchte.
Nie wäre mir eingefallen, Schneeflocken auf's Hirschgeweih zu tupfen...aber genau diese verspielten Details machen den Charme deiner Bilder aus!
Auf jeden Fall hast du mir wieder viele Anregungen geschenkt!
Ein schönes Wochenende wünscht Ulrike

ULKAU hat gesagt…

Conny, ich habe keine E-Mail-Adresse von dir, kann sie auch in deinem Blog nicht finden... ich wollte dir auf deinen letzten Kommentar bei mir gerne antworten, es ging aber nicht! LG Ulrike

Janet Ghio hat gesagt…

I always love your blog and your little videos. Your art makes me so happy just to look at it!!

Corrine at corrinegilman.com hat gesagt…

Happiness personified. Love "This Wonderful Smell", so charming. xox